Školní poradenské pracoviště Střední školy řemesel a služeb, Děčín IV, Ruská 147
Činnost Školního poradenského pracoviště (dále jen ŠPP) představuje komplexní poradenskou službu žákům, jejich rodičům a pedagogům, která vychází ze standardních činností vymezených ve vyhlášce č. 72/2005 Sb. v pozdějším znění předpisů platných od 1. 9. 2011, o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, z metodického pokynu č. j.: 27317/2004-24.
Činnost ŠPP zajišťuje školní psycholog, výchovný poradce, školní metodik prevence.
Personální obsazení ŠPP
Mgr. Jana Mašínová, školní psycholožka
poradenské hodiny:
pondělí 8:15 - 13:30 (kabinet č. 49a)
úterý 8:15 - 13:30 (kabinet č. 49a)
412 151 449
vitova@sosruska.cz
Na konzultaci se můžete objednat osobně:
pondělí 10:35 – 10:50
úterý 10:35 – 10:50
Mgr. Veronika Jurišová, školní sociální pedagog
412 151 446
770 317 611
jurisova@sosruska.cz
Mgr. Ivana Vacková, výchovná poradkyně
poradenské hodiny:
pondělí, úterý, středa 7.00 - 7.45 (kabinet č. 8)
úterý: 13.25 - 15.00 (po předchozí domluvě)
v případě naléhavosti i v jiných časech
412 151 428
vackova@sosruska.cz
Mgr. Trpková Bystřická Daniela, školní metodik prevence
poradenské hodiny:
Úterý 14.20 - 15.20 (kabinet č. 8)
v případě naléhavosti i v jiných časech
412 151 428
bystricka@sosruska.cz
Bílková Michala
Asistentka pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním
kabinet 47
412 151 446
770 317 611
bilkova@sosruska.cz
Masojídková Romana
Asistentka pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním
kabinet 47
412 151 446
770 317 611
masojidkova@sosruska.cz
Saková Karla
Pracovník volnočasových aktivit
kabinet 47
412 151 446
sakova@sosruska.cz
Následující informace jsou platné po celé období školní docházky a vztahují se na následující pedagogicko – psychologické činnosti:
úvodní poradenská konzultace žákovi - žákyni, kteří pracovníka ŠPP sami vyhledají;
poskytnutí krizové intervence žákovi - žákyni, kteří se ocitnou v psychicky mimořádně náročné situaci;
spolupráce s učiteli při vyhledávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků mimořádně nadaných,
evidenci zpráv z pedagogicko – psychologických a jiných vyšetření;
práce s třídními kolektivy (diagnostika vztahů-třídní klima, školní klima, rozvoj spolupráce a komunikace, posílení pozitivních vztahů, rozvíjení osobnosti a sociálních dovedností);
anonymní anketní šetření a průzkumy ve škole (výskyt sociálně patologických jevů, vztah žáků k vyučovacím předmětům apod.) a konzultování zjištěných údajů s vedením školy, výchovným poradcem, školním metodikem prevence, třídním učitelem, při důsledném zachovávání anonymity jednotlivých žáků, kteří se šetření účastnili;
opatření k posílení pozitivní atmosféry ve škole;
preventivní programy pro žáky.
Veškerá dokumentace pracovníků ŠPP o svých činnostech je vedena v souladu s předpisy o ochraně osobních údajů a je archivována.
pdf, 303.6 KB
pdf, 425.9 KB